Tuesday 26 July 2016

Afskaf lakridsis

Der er et par ting jeg undre mig over eller faktisk bare ikke forstår.
For et par uger siden ville jeg give mig selv et lille treat inden jeg skulle på arbejdet. Jeg købte den hypede matcha-te i form af en matcha-cappucino.
Første sug, hmm, jeg tænkte, det var de mest ærgerlig 42 kr jeg har brugt i mit liv. Det smagte virkelig ikke særlig godt. Nu har jeg sagt det højt. Jeg tvivler på at alle de kopper der bliver postede på Instagram, bliver nydt bagefter.
En anden ting er lakridsis eller for den sag skyld, alt det andet, der er kommet lakrids i, udover i poser eller æsker i deres eget selskab. Hvorfor afskaffer regeringerne ikke lakridsis. Jeg mener, det er så meget andet, de er ved at afvikle, kunne de så ikke vælger noget der gav mening.


No comments:

Post a Comment