Monday 12 September 2016

From the runway to you

Jeg kan ligeså godt sige det, som det er, jo jeg gider ikke det her sommervejr. Jeg mener stadigvæk, det kommer 10 min. for sent og ja, jeg ved godt, jeg lyder som et utaknemmelig skarn. Jeg gider ikke gå i mit sommersjasket tøj mere. Jeg vil have strik og stor støvler på. 
Den anden dag have jeg både cardigan og en lille cowboyjakke på, da jeg cyklede på arbejdet. Manden min bad mig om at aflevere min jakken inden jeg cyklede, men jeg nægtede, den var jo en del af mit outfit. Havde jeg det varmt, da jeg kom frem, ja måske med jeg gjorde det: in the name of fashion og fordi i min bog er det efterår. Nu vi snakker om fashion, så er NY fashion week lige afsluttede. Tommy Hilfiger havde samarbejde med Gigi Hadid og det er der kommet en meget fin kollektion ud af. Ikke noget for mig, men tænker heller ikke jeg var målgruppen. Samtidig kunne man bestille tøjet med det sammen og få det leveret inden for få uger. Måske er det vejen frem for modebranchen, H&M og Zara mm. kan da næsten ikke nå at lade sig inspirere og samtidig kan tøjet måske passer til det vejr der lige præcis er nu. Det er jo de færreste der lige hopper i uldkvaliteterne i disse dage og sommertøjet er jo udsolgt for flere timer siden. Nå, happy monday vi tager vidst endnu en uge i Birkenstock og lette lag. 

No comments:

Post a Comment