Monday 26 September 2016

Turning inside

Nu er det snart ved at være tid til at lukke havedøren og putte sig under tæpper. Glemme alt om mælkebøtter, som jeg hen over sommer er blevet utrolig god til at dyrke. 
Glemme alt om at der er en have, som lider af omsorgssvigt. Jeg tror ikke, jeg bliver et lykkeligere menneske af at holde en snorlige have. Ligesom min yogalære siger, man bliver heller ikke lykkeligere af at stå på hovedet, men det er sundt hvis man kan. Weekenden har stået på lige del hygge og praktiske arbejde. Når vi rammer den her tid af året, får jeg altid lyst til at flytte lidt rundt, arranger med lys og blomster og nye puder (mere om dem en anden dag). Jeg har længde drømt om en barvogn, men gider ikke have en rallet en. Derfor tænker jeg faktisk, at Hans Bøllings bakkebord kunne udgøre det for den perfekte barvogn, og gerne i valnød. Jeg drømmer også om lidt til væggene fra Anne Marie Frank som laver de fineste tryk. Glassene har jeg allerede i en mindre udgave, men dem her kan der jo være meget mere i. Happy monday. 
GlasBakkebordTæppeAnne Marie Frank

No comments:

Post a Comment