Saturday 29 October 2016

Spiderman is having me for dinner tonight

Lullaby 
On candy stripe legs the spiderman comes
Softly through the shadow of the evening sun
Stealing past the windows of the blissfully dead
Looking for the victim shivering in bed
Searching out fear in the gathering gloom and suddenly!
A movement in the corner of the room!
And there is nothing I can do
When I realize with fright
That the spiderman is having me for dinner tonight 

Ja, det er godt nok snart Halloween og måske blev hende her også en smule scary at se på. Det var nu mere ment som en hyldest til Robert Smith og The Cure. Jeg har jo slet ikke fået fortalt, om den helt igennem fantastiske koncert jeg var til i Forum. Jeg fik billetten i julegave, så den har ligget og vente i spænding. I mange år har jeg gerne ville opleve The Cure  og jeg blev på ingen måder skuffet. De skabt en drømmende stemning og for en gang skyld var alle helt stille, ingen snak under koncerten, hvilken efterhånden hører til sjælhederne. Håber I nyder jeres lørdag. 

No comments:

Post a Comment