Friday 2 December 2016

Happy friday

Nå, det var tæt på, jeg skulle pakke sydfrugterne i går. Det var kun lige med nød og næppe, jeg bestod Støjberg- testen. Efter den nye regeringen er blevet fremvist, hvor alle topposterne er besat af mænd, ja, så ville det måske være at fortrække at lade sig overflytte til Canada. Jeg kan bare godt blive bekymret for, om jeg kunne trives der. Tror ikke jeg kunne køre den der skovhugger stil hjem eller for den sags skyld canada-habitten. Nå, jeg bliver vel hængende og håber på bedre tider. Har fået købt den obligatoriske skabejulekalender til manden min, har også lavet et hurtigt regnestykke. Igennem de mange år jeg har givet ham kalenderen, tror jeg han har vundet 100-150 kr. Så det er vist ikke den, jeg skal satse på. Weekenden står på arbejde og så skal den stor kasse med julepynt hives frem. Indrømmer gerne, jeg ikke er tosset med julepynt, men manden min synes det er så hyggeligt. Happy friday til alle. 

No comments:

Post a Comment