Monday 16 January 2017

S-words on a monday

Den der slapper søndag kom helt af sig selv jeg, havde en eller anden form for 1-dags influenza. Det prikkede i hele kroppen, mit hovede var ved at eksplodere i 40 stykker og jeg sov mig igennem 1. sæson af Gilmore girl. Har det heldigvis lidt bedre idag, men tænker ikke lige jeg skal lave saltomortaler endnu. Jeg har været syg on off i snart en måned, så det forklar nok ordvalget på de ting jeg overvejer at trøste shoppe idag. Det er bagsiden af en Metallica  T-shirt den passer nu nok meget godt til det øjeblik, hvor vi bliver efterladt med US nye præsident. Bukserne har jeg bagt på i lang tid. De er baggy og super komfortable. Et halstørklæde der laver lidt ballade og for det hele ikke skal bliver for tungt og sort så også de skønne sneakers  i den helt rigtige lyserøde farver. 

No comments:

Post a Comment