Monday 20 February 2017

Når man tager sig selv i at være en gammel gnavpot

Lørdag aften så jeg den amerikanske Grammy-uddeling og følte mig utrolig gammel. En del af dem der underholdte eller uddelte priser havde jeg aldrig hørt om. Jeg må indrømme, at der skal efterhånden noget til, før nyt musik fanger mine ører. Jeg tænker bare, jeg har da noget, der er bedre i skuffen. Jeg bliver ikke væltet bagover, når en fyr stiller sig op med en lidt for lille guitar og en keyboard-ting og synger: love your body på repeat flere gange end Medinas: kun for dig, kun for dig, kun for dig. Jeg følte mig også gammel, da jeg sad med vand i øjne over Adeles takketale, hvor hun rettede fokus mod Beyonce og hendes album Lemonade. Nå, gnavpot der er kun 8 dage til vinteren slutter, så kommer foråret og fuglene tilbage. Happy monday

No comments:

Post a Comment