Friday 24 March 2017

Happy Friday


Den gang H C Andersen rejste fra Odense, efterlod han sin stor hat, som nu har lagt sig som en stor NEJ-hat over byen. Når jeg tænker på den by, jeg er født og opvokset i, kommer jeg til at tænke på Terkels far fra Terkel i knibe, der altid sagde NEJ til alting. Øv, hvor jeg synes det ærgerligt, der sker så mange fine ting i byen. Brandt´s passage melder om alt udsolgt på udlejning, det er da en fest. Gorm´s Pizza kommer til byen og vi har fået Mash,  foretagnere som ikke kaster anker uden at havde gjort deres hjemmearbejde grundigt. Vi har fået et flot koncerthus og ny spændende festival til byen. Jeg magter ikke flere korslagte arme og nedad vendte munde. Lad os tage JA-hatten og smutte ud i forårs-Odense. Happy Friday til alle.

No comments:

Post a Comment