Wednesday 28 June 2017

Sale away


Jeg har nævnt det før. Jeg er ikke den store shoppe og slet ikke når der er udsalg, så går jeg helt kold. Jeg har engang forladt Bergdorf Goodman i New York fordi jeg blev helt trist over, at de andre kunder væltet rundt i Chanel, Dior, Gucci og Lavin og mange andre smukke sko bare fordi der var udsalg. Det skal lige siges, vi nået kun 3 blokke væk, så måtte vi tilbage efter et bestemt par sko. Jeg synes også, der er et andet problem omkring udsalg. Sommertøjet bliver sat ned inden det har været sommer og der er allerede pre-fall på vej ud i butikkerne og vi har ikke engang haft tændt grillen. Jeg kan huske jeg engang læste et indlæg fra en blogger, der skulle købe handsker i New York i februar, men der hang kun badetøj i butikkerne og det var minusgrader og sne på gaderne. Gad vide hvornår og hvorfor den der stressen med hurtige sæsonskift opstod?

No comments:

Post a Comment