Tuesday 15 August 2017

Jeg vil være Annisette, når jeg gror op


Lørdag aften var den perfekte krølle på en lidt hård opstartsuge. Manden min og jeg var til dobbeltkoncert i Den Fynske Landsby, Savage Rose og Allan Olsen. Annisette var fantastisk, det var en fuldstændig magisk koncert. Jeg tror aldrig, jeg har været så meget til stede. Imellem sangende sagde hun de mest fabelagtige ting om, at de mænd der sidder der bag skriveborderne i alt for store grå jakkesæt og styre verdens gang, ikke gør det særligt godt. Jeg ved godt, at det er udskrevende regler ikke at snakke politik på en blog, men jeg kan bare sig en ting, jeg er helt politisk afklaret nu. Så kom bare an med valg hr. Lykke. Hvad der angår regler, så er ret sikker på, at Annisette heller ikke følger alle de udskrevende. 

No comments:

Post a Comment