Tuesday 5 September 2017

Noget om en butik, illustrationer og Metallica


August måned var slut, næsten før den overhovedet var begyndt. De sidste 14 dage har jeg kun lige tjekket ind i mit hus for at spise natmad og sove. Der ligger støv så tykt som et lag nyfaldet sne i min vindueskam og bukker af vasketøj, der højer er end Himalaya. Den butik jeg arbejder i, er flyttet til nogle vildt lækre lokaler, så den har stået på indretning og ophængning af nye varer og meget, meget mere. Det var været vildt spændende at være en del af, men også hårdt, udfordrende men mest af alt sjovt. På facaden af den nye butik er 3 af mine illustratione nu sat op på vinduet, 2 af den er 4,70 meter høje. Samme morgen som butikken havde grand opening blev 20 andre illustrationer hængt op på Nelle´s, cafeen der ligger ved siden af butikken. Det er ikke helt gået op for mig endnu, hvor stort det egentligt er! For lige at sætte et punktum for denne så syrede uge, sluttede jeg af med den Metallicakoncert, jeg skulle havde været til 5 feb, men som jo blev aflyst. Det var en helt ok måde at runde ugen af på. Nå, første fridag i 14 dage og ja den står på RENGØRING. Hold op hvor er det der voksenliv opreklameret. 

No comments:

Post a Comment