Thursday 19 April 2018

Torsdagsønsker #250 Off---Wihte

Jeg strøg let mine fingre hen over den her denimjakke i Hamburg, uha den er pæn, uha den er dyr! Bff´en mente bare jeg måtte i gang med korsstingbroderi, det bliver bare aldrig det samme. Engang var jeg god til at lave en masse ting selv. Nu tænker jeg bare, hvis en anden har lavet det tunge forarbejde, hvorfor så kaste sig selv ud i det. Så er der også lige det der med tiden. Der er jo også et konfirmationsoutfit, der skal være færdig til mindste-niecen, søsters kjole, som skal lægges op, mandens bukser som er for lange og største-niecens sidste skoledag outfit. Hun skal nemlig være Bodil. Ja, Bodil fra Lille Per. Tror s.. snart jeg har fortjent en gave? Nå, det blive nok ikke denne smuksak, men den kunne nu være fin at gå sommeren i møde med. 

No comments:

Post a Comment